- Ja mådde ja leva, ja mådde ja leva...

zwani.com myspace graphic comments


En lugn o stilla dag då tanten inte iddes mycket,
kanske lite sur i omgångar men det är rent
biologiskt (HATAR att fylla år nämligen! )

Att sätta sig och titta på debatten från Umeå var kanske inte
det mest smarta sättet att "glada" till sig men en sak kan jag
då säga, helt plötsligt tyckte jag väldigt bra om alla rödgröna,
kontrasten mot Borg och de andra var så total !


Intressant är ju att jag hade kunnat springa tvärs över E4-an
och bara kastat mig in i studion för att berätta "sanningen",
men jag misstänker att jag blivit totalt tokstämplad och nä,
inte på min födelsedag inte! =)
1 Madeleineslife:

skriven

Grattis!!!!

Vet inte varför du inte tycker om att fylla år? Men du har i alla fall blivit ett år rikare på erfarenhet & lärt dig massor sen 1 år tebax =0)



Hoppas att du får en bra dag & får må så bra som du kan! Bamsekram

2 gladulle:

skriven

Grattis gumman.

massor av kramar till dig på födelsedagen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: