- I sommarens soliga dagar!

(bild lånad från odla)

 

Jag gillar kontrasterna. I går hade vi dunder och brak-åska, ett

regn som förvandlade vägen utanför huset till en smärre flod

och faktiskt ganska svalt här inne i lägenheten.

 

Idag vaknar jag av sol i ansiktet, ett uppvärmt vardagsrum och

i köket hittar jag en otroligt perfekt mogen persika, vips så har

jag sommar igen!

 

Ska göra ett nytt försök med Hypnotisören när solen väl tagit

sig runt huset, tvångsläsningen under ovädret i går kväll gav

dessvärre inte så mycket, inte så att jag blev förälskad i texten,

men jag gillar ju deckare och det minsta man kan säga är väl att

det finns en hel del "smaskigt" i  den här boken!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: