- Att missa en natt är inte hela världen, men just nu behövs alla timmarna..





Jag missade John Blund å det grövsta i natt, nu är klockan halv 8
och jag lindar in mig i täcken o kuddar för att sova igen timmarna,
blir bara värdelöst att vaka över dagen för att vara helt slut inför
måndagens besök på sjukan....

Vi talar stress nu go vänner, stress på hög nivå! Funderar på att be
om något riktigt DUNDER att sova på ett par veckor, inte för att jag
sitter med fjask inte men jag är en svår nöt att knäcka och MÅSTE
helt enkelt få till sömnen NU!!

Natti på er, höres kanske i kväll....
1 Barnens Hjältar:

skriven

Usch och fy för sömnbrist. Jag skall ovilligt erkänna att det var ett bra tag sen jag var inne och läste hos dig. Grattis till diagnosen!! Det är en tillgång när man mår bra men självklart en pina där bak om man inte mår bra!

Hoppas du får sova lite snart!!

Ha en fin söndag!

2 Pia:

skriven

Hej vännen! Har varit lite osynlig ett tag, men kroppen har jäklats med mig och då är datorsittande ingen hit!

Försökte läsa bakåt men hittar inget om din mamma. Är allt okey där? håller tummarna

Jag hoppas också att allt ordnar sig för dig och att alla människor förstår att är det någon gång som man ska vara solidarisk så är det vid valet. Rösta rätt = rösta EJ på Alliansen!



Min massör Gertrud jobbar på Massörduon, alldeles vid krogen Lottas. Där har jag gått sedan -98, nästan varje månad, och jag byter aldrig massör! :o)

3 A:

skriven

Usch för sömnlösa nätter! Finns knappt värre tortyr! Höll på sådär och kunde inte sova nästan hela sommaren. När det är som värst funkar knappt sömntabletter på mig heller, men oftast brukar de ge rätt bra effekt.

Håller tummarna för en bättre natt i natt!

Kramis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: