- Zzzzzzznarrrrrk..... men vaken ändå!


 

 

Just nu är det mest zzzzoooova o zzznnarka som gäller

för mig, instabil och ryckig och trött, trött trött...

 

Har precis vaknat igen, känns helt otroligt men jag tänkter

ta med mig den här vanan hem i morgon, finns faktisk inget

värre än envist kämpa mot en överväldigande trötthet,

man får nog av det rent allmänt med epilepsimedicinerna

och i synnerhet med Fenantoin, så det blir lite tystare från mig.

 

MEN

 

Dagens sväng förbi:

 

Ett hjärta RÖTT är obligatoriskt

- Medelklassen faller hårt med alliansens politik,

 

eller hur,

visst har jag snart skapat ett lika starkt behov hos

er som hos mig att försöka hänga med i svängarna?



Här får ni också en annan länk:
Karins värld,
- Vad är det för värld när en dödssjuk mamma måste åka till Norge och arbeta?


Mina tankar går till er anhöriga
och till oss andra som står i kö....
1 ilse-marie:

skriven

Tack för dina länkar, och för att du ändå orkar läsa min blogg!



Varma kramar / ilse-marie (ett hjärta rött)

2 A:

skriven

Hej,

jag är en tjej på 21år som också har epilepsi, men jag känner ingen som har det jag har startat en blogg nu och tänkte försöka hitta lite folk med epilepsi som jag kan prata med. dela tankar och frusturation med.



Krram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: