- Vilken tur att min röst inte behövs Reinfeldt!


Jag vet att gnäll föder gnäll,
meningslösa inlägg ger meningslösa kommentarer

som tex den här:


"mike k

Vi behöver inte din röst, vi vinner ändå. Och gör vi inte det så får vi se hur

kul det blir när alla de där vansinnigheterna som nu föreslås ska genomföras.

För höghastighetstågen får vi exempelvis åtta förbifart Stockholm och gud

vet hur mycket vanlig järnväg.

2010-04-28, 14:55:36"



Ja men det är ju helt klart, varför skulle Alliansen vara intresserad
av en långtidssjukskriven kärring uppe i Norrland? Min röst är väl
knappt ens värd en halv moderats gissar jag.. härlig inställning,
skön attityd!


Nu när de rödgröna redan före valet vågat gå ut med en klimatpolitik,
kanske vore det på sin plats att herr Reinfeldt med likar mötte upp?

"Enligt Reinfeldt slår höjd bensinskatt orättvist hårt
mot låginkomsttagare och glesbygdsbor."



Sahlin möter upp med enkla, basala fakta:

"– Man ska inte bara behöva köra bil i glesbygd utan också leva, gå i skolan och arbeta"...
citat DN


Jag vet då att ju mer av den dåliga argumentationen jag
hittar av ute på nätet, ju mer sugen blir jag att verkligen
sätta mig in i politiken.

Och du mike k:

SÅÅ bra med 8 FÖRBIFART Stockholm,
för inte tusan är den här norrlänningen
sugen på att stanna av där med er andra toka!





Men visst tar ni svängen om Ett hjärta RÖTT idag också?

Kan summera dagens inlägg där med
en enda lånad mening:


"Desperationen sprider sig bland alliansens företrädare.

Fredrik ”den store ledaren” Reinfeldt håller sig givetvis, lite diskret,

i bakgrunden. Vilket erbarmligt skådespel ;-)"

1 ilse-marie:

skriven

Vi behöver din röst! / Kramar från ett hjärta rött


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: