- Vilken pansarvagn det var!


Ska inte ge mig på att försöka berätta min fullspäckade dröm i detalj,
det är ju oftast bara en massa röra, men en sak är viktig, jag och särbot
åkte pansarvagn! Den var stor, ny och gick jättefort. Sprängde saker om-
kring oss bara genom att vara i närheten, som tex en massa brandbilar
på den finska flygplatsen där vi blev överlastade i en container,
med massor av stooooooooora skeppsråttor och skit... :-(


Eftersom att vi inte ens fick sitta inuti fordonet utan satt fastsmetade
fram på "huven" och själva "uppdraget" verkar ha varit att spränga
så mycket som möjligt i luften, och det sista jag minns inne i containern
innebar att en skeppsråtta gnagde sig in, innanför skinnet på pannan (?!)
så hade jag en viss huvudvärk när jag vaknade.....


Varför jag drömmer så jädra skruvat de sista dagarna skyller jag på vissa
kemiska omställningar i kroppen, och sen fanns det nog en hel del material att
spinna på, drömmässigt, i dokumentären vi såg i går kväll.



 

(det var inte Donkey Kong som störde min

nattsömn dock, utan det ännu sämre

Defender jag hade i min skalle, tror jag.....

det och en skeppsråtta :-/  )

1 Madeleineslife:

skriven

Vilken hemsk dröm!!!

Det tycker jag i alla fall...



Dom säger ju att drömmar brukar ha en betydelse.. Men ve tinte vad det skulle betyda?

Jag har en dröm som åter kommer. Jag sitter på en båt, vi är flera, & ska ta oss fram i en å. Där stöter vi på problem, det är saker ivägen, & det sinkar oss i tid. Vi äter på en pizzeria, igen anin om vad det betyder? Sen har jag ett svagt minne att vi ska ta ooss på en stig geonom skogen, men inte säker på om det är tills fots eller på någe annat sätt? Får undersöka det ;)

Men att jag tar mig fram med båt & det är problem, tror jag att det betyder att det är de jag försöker i mitt liv, men det komer hela tiden upp nya problems om gör att jag inte kommer framåt!



Vad tror du?



Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: