- Vi lämnar politiken, o attackerar sjukvården?


Nej, det ska jag inte göra, eller kanske lite....

När man vill veta nåt om sina mediciner så är
man ju helt enkelt hänvisad till internet, så
är det och så kommer det att vara,
för inte tusan kommer man åt sin läkare!

Saken är ju den att jag inte är deprimerad,
bara håller på att bli så jädra uppgiven,

Även om jag låg högt på förra provtagningen
så hände inget, jag fick fortsätta som vanligt

Resultat=
åt helvete!

"Nivåer över 120 µmol/L innebär stor risk för allvarliga symtom."

Jag ligger nu på 143 eller 137 (förstår inte ens varför jag inte kan
komma ihåg de siffrorna då jag själv vill veta, men men...)

Man ska INTE stirra sig blind på prover, jag vill bara veta,
ha en vettig förklaring som trollar bort eventuella idiotiska
påfund man kan ha kommit på själv...
(fast jag är inte nån som gör sånt heller men ändå..)

Men, även om det var kul att hitta en låt som passade
tilll mina skakningar och att jag kunde tänka mig en
liten fylla eftersom att det mesta snurrar

så lita på mig,
jag hade hellre sluppit...

Men som vanligt
i morgon är en annan dag,
eller hur go vänner?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: