- Tänk efter, en gång till


Jag fortsätter att vara stolt över dottern min, har lagt fokus på att det faktiskt
INTE bara är den sjukskrivne/sjukbidragsersatta som hamnar i det här virrvarret
av regler och oro utan det finns fler. Hela familjer kommer i kläm, det är långt
ifrån bara min tjeja som inte förstår utan runtom i Sverige står familj efter familj
och bara skakar på axlarna....

- Vad ska vi göra nu då?!


Det är väl för bra att vi numer får chansen, vi som inte alls försökte förut....
Det är väl för underbart att stelbenta ekonomiska principer även fungerar i
verkligheten, att Anders Borg´s självvalda citat när han ska beskriva sin syn
på politik:

”Ska man göra något, ska man göra det ordentligt”.


faktiskt kommer att "rädda" mig, även om det verkar lite svårtolkat just i
dagsläget hur i h-e det ska gå till, och till vilket pris?!



En intressant detalj såhär från ordsnubbleriets hörna,
återigen hör man de tomma orden från M´s sida:


"Moderaterna ska vara ett parti för alla och för hela Sverige
och som står för verklig rättvisa"



läs mer i GP
1 A:

skriven

Måste vara väldigt jobbigt för familjen, för det är ju inte bara oron över ekonomi, utan för familjen handlar det ju mest om att oroa sig för den man älskar, hur den ska klara sin sjukdom.

Det bara måste lösa sig för dig!!

KRAM!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: