- Symbiotiska paret vaknar


med en grotesk huvudvärk...

Vi, eller särbot snarare, brukar vara bra på att hitta av
krämpor samtidigt, ni vet, saker som mensvärk och annat
som ju egentligen borde vara mig ensam förunnat brukar
i omgångar hitta sin väg till  honom också ;-)

Huvudvärken däremot är genuin, kollektiv och total,
likasamma en viss nivå av bajsnödighet haha!

Utan vatten för att spola, två full i gårdagens choklad-
pudding och ja..... shit happens som man brukar säga!

Alltid en början av en ganska blåsig, inte helt klar men
ändock nederbördsfri tisdag måste man väl säga, nu
ska jag stressa iväg särbot till svärmora,
trots vår kollektiva huvudvärk men
tack vare vår samtidiga nödighet...

1 Magda:

skriven

Åhhh... du goa tant!!! Jag älskar dig... ;-) Du är så ini h-vete klok!!! Jag kommer aldrig sluta tycka... Vet egentligen itne varför jag läser den där bloggen... Men de började för länge sen att jag föll in av en slump... Hon babblade på om ungdomar o sex!! O hur de var fel av oss vuxna att säga att de var förbjudet för dem att ha sex... O då började jag diskutera... Jag vet att de är mkt ungdomar som läser den där sidan... O kände väl att ibland var hon verkligen ute o cyklade... Men i vissa saker har hon verklgia vettiga åsikter...

Hur som helst...Nu sa jag ord som NAIV o Sätta nån på PEDISTAL med versaler!! O de fixade hon tydligen inte !!! O jag blev kallad galen o idiot o att jag aldrig har haft något vettigt att säga o att hon inte förstod... Ha ha ha... Ja jag vet... Hon är ung o inte motaglig... o jag lät mig provoceras efter som hon dumförklarade mig... Ska sluta ...bara synd att denna tjej inte klarar av att diskutera de sanningar hon lägger upp på sin blogg... För de påverkar många yngre läsare... Hon fixar inte att försvara dem utan dumförklarar alla som kan uppfattas som kritisk!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: