- Som slutknorr på en svammeldag (sjuk särbo ger mig fingerklåda ;-) )


 

Sånt här gillar jag INTE

Umeå har haft mer än nog av sin beskärda

del av militanta veganer och tossiga djurvänner,

givetvis måste jag in o kommentera =)

 

 

Joho, akta mig som ger mig på dessa människor:

 

 

Nu erbjöd jag mig gladeligen att komma i kontakt med

denna tjej, tänkte om hon inte annat kunde "testa" lite

av mina piller bara för att...

Iofs skulle det väl bara ge henne än mer vatten på sin kvarn...

 

 

Nå ja,

vi prioriterar olika helt klart,

vad gäller mediciner så kommer jag

ALLTID att i möjligaste välja det mesta

använda preparatet, både på djur och människor...

 

Herreje,

man mår tillräckligt apa trots det,

men, men, vissa saker vet man liksom

inte förrän man har provat tror jag.

 

 

1 Renée:

skriven

Hej på dig! Jag är kanske inte lika känd som du att skriva långa kommentarer men jag kan väl utmana dig;-) Låter inte kul att FK vill friksförklara dig fast du är sjuk... Jag inser att jag hade sån jäkla tur när jag fick sjukpension. Min doktor skrev så himla bra i mitt läkarintyg plus att jag då hade börjat använda min el-rulle så FK hade nog inget annat val tror jag... Jag har ingen aning vad du har drabbats av eftersom jag bara tänkte skriva en kommentar först, innan jag läser dina ord, för att tacka dig för att du kom in och kollade på min blogg. Det finns så många livsöden i Sverige och om jag kan hjälpa en enda genom att den får något tips eller vad som helst genom att läsa mina kråkfötter så blir jag en glad tjej!!!



Jag hoppas vi "skrivs" igen!!! Kramis på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: