- Ska jag reta mig på familjen eller ta tillvara på mina vänner?



Free Orkut and My Space quotes Graphics Glitters


Orkut Myspace quotes & Graphics



Det finns människor som ägnar sig åt att jävlas,
eller med finare ord stjäla ens livsutrymme.


"I grunden är en energitjuv någon som har starka obehagskänslor inom sig,
kanske en massa obearbetad ilska som han eller hon inte orkar bära själv.
Därför ser personen hela tiden till att försöka lägga över sin egen frustration
på någon annan för att själv må bättre.
Ibland subtilt med små pikar, ibland med stora offensiver"

Ingalill Roos -I familjen, i relationen, på jobbet






Det enda jag vet, och det är på alldeles riktigt, i min vimsiga
dock helt normala, utan ett gäng tjöööötiga diagnoser kära du,
är att jag har en öppen blogg, självklart, att jag ventilerar en
massa tankar, själva meningen för mig, men jag kan knappast
säga att DU (o jag hoppas att du ser mitt finger!) har något här
att göra....

Men å andra sidan, lev det liv som gör dig lycklig så fortsätter jag
väl mitt häruppe, att hånskratta nån i örat när de berättar om 10-15
ep-anfall om dagen är knappast en bra egenskap, eller?


O sen en stor kram till alla er andra....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: