- Såå, hemma igen, säger bara WOW!



Jo men ja... jooo, kanske en aningens, lite av en
gnutta eller två...slut i knoppen alltså!


För det är ju såhär att även om jag inte längre kör
bil har mina göromål under bilfärd, jag måste ju
PRATA! Om allt, alla, och allting!


Beundrar mitt särbo till max (eeehhh fina meningar
det blir nu då....) som står ut med mitt eviga svammel,
som hänger med i mina tappade trådar och helt enkelt
inte sopar till mig för att jag ska vara tyst nån ynka gång!


Men nu har vi landat, rabatten har börjat tina fram,
ser de där taklökarna jag trodde mig minnas kanske
lite grann och sen upptäckte jag en liten prydnad
som de förra hyresgästerna bestämt sig för att lämna
kvar....


Har inte bestämt mig för vad jag tycker om det
ännu, som nätberoende, SL-spelande tanta känns
det nämligen lite fel att i sin rabatt ha tre stycken
cementbokstäver....


Det står WOW i min "trädgård"?!
T.o.m särbot kopplade ihop det till World of Warcraft :-D


Hmm, får fundera på vad jag ska göra med
dessa grunkor, vända upp o ner på W kanske,
MOM känns lite mer mig....
1 Pia:

skriven

En älskade ska stå ut med en, så är det bara!!! ;o)

Kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: