- Så tidigt och redan två grava misstag, bäva månde tantan för resten av dagen...



lolcats funny cat pictures

 

 

Eftersom att man ska ta vissa prover på "icke pillrad mage", typ,

men vissa tabletter skall tas före så gjorde jag det, typ....

 

Så just nu är jag trött.... väldigt trött, eftersom att jag petade

i mig helt fel medicin (morgonstund har guld i mun...?) vilket

innebär att jag hivade i mig dundersömntabletten, sån otroligt

skärpa jag innesitter, inte...

 

Sen var ont i skallen Treon liiiiiite äckligare än vanligt.....

"Familjen löser mer hår än vilken hund du vill, eller katt,"

ger mig ofta möjligheter att skapa små hårbollar här

och var....

som man kan lägga på alla möjliga ställen....

Need I say more?

 

Uuuurk....

åsså gäsp förstås =)

 

(katten o gubben var ju bara så söta, eller hur?)

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: