- Påskatankar, lösvaginans vara eller inte?




Eftersom att jag ju är lite halvbekväm när det gäller att
hitta av de här smaskiga inläggen över nätet så använder
jag ju mig av Blogglovin, för tro inte att jag letar upp allt
intressant jag hittar helt på egen hand.... ehhrrmmm...

Nu har Towa startat nån liten, mini, debatt, eller
så är det bara en fråga av allmänintresse (?)


"Frågan är ju om det är lika accepterat att det ramlar ut
en
grisrosa använd vagina
som att det ramlar ut en
discoliknande dildo"


Nu när jag ändå hade fotobevis o allt,
jag är ju bevisligen en LITENTANTA,
så kan jag bara konstatera att

nähä....

eller jaha

eller eeeh?


Spelar roll, egentligen,
det får väl ramla ut vad
det vill hemma hos vem som
helst, har inte tänkt döma nån
för det


MEN
snälla, snälla
tvätta era leksaker först,
ok?


Så ja, nu är väl nivån satt för långfredagen då,
funderar själv på en promenad till godisaffären,
ett påskaägg ska man väl ha ändå?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: