- Ny dag, nya chanser, nya möjligheter?







Jag är banne mig inte såhär positiv i dag, det är grått ute och
jag är av alla möjliga anledningar INTE på mitt jobb och arbets-
tränar......

Tog mig en svängom anjocapi,
läste både visdomar och såg ju
den här underbara filmsnutten!



nu vet ivf jag vad jag ska göra nästa
gång fällan slår till om mig, jag ska
åtminstone flexa lite med musklerna,
även om man inte kan förändra allt
så gäller det att hitta tillbaka till viljan!

Nu, promenad och hämta mer äckliga
mediciner, visst har jag ett roligt liv och
visst är jag en kul skit?
1 Anna:

skriven

Haha! Ja, visst är han!! Och man ser ju DIREKT att han är släkt med mej... Hehe!!



GLADER PÅSKUR på dej där uppe i Norrland!!

Kram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: