- Nu öste jag iväg en massa vatten igen....




Nu ska jag inte gnälla för mycket, särbot hämtar ju
vattnet så jag ska kunna springa o skvätta på lite nu
och då, men nog är det fantastiskt vad vi slösar på
vattnet rent allmänt?
(jag pinkar bort en 35 liter om dagen bara här...)

Får ju några ryck, inte så ofta utan mer sporadiskt,
tväråter, ibland rent jämförbara med ett yttepytte
ep-anfall vilket innebär att ingen annan än jag hinner
med att märka av dem
, när jag tar tag i diskningen!

Men som sagt var,
yttepytte-täta stunder av diskning gör
ingen skada, nu blir jag mer irriterad
över att min surt förvärvade Pepsi inte
ens behagar stanna så länge i kroppen
att det är värt det rent
"hämta vatten"-tekniskt!


Förresten,
hur tänker man som mäklare om en
fastighet dyker upp som FÖRSTAHANDSVAL
på en sökning som är: vattenspolad toalett?!?!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: