- Mc Donalds på Strömpilen, Express vad då?!


Finns det någon mer långsam Mc Donald i hela
avlånga Sverige, en enkel fråga?

Här envisas det ju med att knappt ha någon
meny öht heller.....

-Vi är nämligen en Express-restaurang ?!?!?!?!?!?!?


Nå ja, en halvtimme senare får vi vår mat, allt sådär
exklusivt, PLATT och smaklöst som ju Mc Donald envisas
med att servera sin mat men rackarns också,
hade de inte lagt till en extra knorr idag!


Eftersom att jag ju kör laktosfritt/ostfritt så hade någon
improvisativ bakom disken bytt ut osten mot en till burgare..


Har fotobevis på min trippla Big Mac men utan
kabel kommer inga bilder över dessvärre...


sen att jag överlät det mesta av maten till särbot
eftersom att vips så skulle de stänga, sånt man
uppskattar efter en halvtimmes väntan på sin
mat...., o jag trots allt är en snäll en, alla år inom
handel/service så mycket vänta gav lite tuggtid..

Men seriöst,
ni MÅSTE göra något åt er restaurang ute
på Strömpilen... Även fast det ju handlar
om Mc Donalds så är nivån skrämmande låg...



1 Pia:

skriven

Har bara ätit där två-tre gånger och då har det väl funkat ungefär som på vilken annan McDonalds.. Jag väljer alltid hamburgaren naturell vilket gör att jag får en nygjord burgare och inte får en som legat där i värmen ett tag.. Alltid något! ;o)

2 Smsa Låna:

skriven

Hej! Jag har själv tänkt att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: