- Kors o tvärs hah...


myspace layout images

 

 

 

Nå ja, tänker skita i det, jag spikar upp lite blandat på väggarna nu,

är ju så skruttiga tapeter att det ändå går att göra om utan risk för

att skada nåt fint.....

 

 

Men snyggt? Nä, inte direkt, det blir liksom mest "fläckigt" på våra

väggar just nu, MÅSTE hitta igen mina tavel/allt möjligt mojs man

kan ha på väggarna -kartonger!

 

 

Hittade igen en kartong med en massa viktigheter till köket

häromdagen förresten, sånt där som vitlökspress och kärna ur det

där äpplet-grunken. Hade inte en aaaaaaaaaaning om var allt tagit

vägen, nähä, förutom att jag ställt in just den plastburken i ett skåp...

 

 

Voi voi

note to myself

måste vara PMS

jag gör ju saker!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: