- Ibland blir man bara sååååå less.......



Tänka sig

jag är väldigt nöjd över mitt beslut

kanske det är svårt att förstå

kanske är det bara skönt,

vad vet jag,

men det härliga är ju

att jag faktiskt inte bryr mig,

äntligen!

1 A:

skriven

Hänger inte riktigt med...Vilket beslut?

Tycker inte alls att dina kommentarer är särskilt svamliga. Jag tycker inte alls att man märker av hur du mår efter alla mediciner i det du skriver. Tycker du verkar ha väldigt bra koll på läget.

Jo, möjligen så kanske det borde göras något åt medicinen jag tar, men det är ett par veckor kvar tills jag ska till doktorn. Och jag är ju verkligen inte så pigg på medicinbyten och justeringar. Varje ny medicin innebär ju nya biverkningar att vänja sig vid och allt vad det är. Tycker det är så otäckt med psykofarmaka! Jag hoppas det vänder snart, men tyvärr så är det ju så att jag aldrig lär må bra hur mkt medicin jag än tar när allt runt omkring mig gungar hela tiden, när jag aldrig får vara i fred och komma till ro utan att nåt hela tiden händer.

Stor gonattkram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: