- Hej då Kerstin!


(googlad bild)

 

Eftersom alla tidningar är fulla av reportage om

Kerstin i dag så tar jag det lite lugnt själv,

vill bara säga att du kommer att bli saknad,

här finns en tanta som älskade dina böcker.....



"”Kom ihåg att du aldrig ser ut som du ser ut när du står
ensam i badrummet och ser dig i spegeln.”




Dn, Svd, Aftonbladet. Expressen
1 Madeleineslife:

skriven

OM jag ska var ärlig så kan jag inte placera henne :S



SV: USCH JOBBIGT!!! Visste inte att det var så illa för dig?! Vad gör man åt medicinen nu då? Den där kan du ju inte fortsätta ta! Men när man är så dållig så är det svårt att orka dessutom att ta tag i problemet. Men tyvärr är det så det fungerar man själv måste kriga! :(



Hoppas att det löser sig i alla fall!?

Tack för din komplimang!



Skickar styrke kramar till dig! Hoppas du får en toppen helg!

2 Pia:

skriven

Jag var inget fan av henne.. Förstod aldrig hennes böcker!



Men det är ju sorgligt att hon är borta.. De flesta fattas ju av någon när de dör..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: