- En tanke till alla som kämpar därute


 

 

Jag , som ju har tankestopp, tänker på många idag,

lägger inte ut länkarna utan vill bara säga att ni, vi,

finns i mina tankar oavsett vad nu folk har sagt till mig!

 

Låt oss hoppas på nåt helt annat än just "Free falling",

eller hur?

 

Kramen!

1 Katta & Doriz:

skriven

Du är en väldigt klok kvinna du. Kanske för att du råkat ut för så mycket. För alla motgångar stärker oss, det vet ju jag.

Vem vet, kanske världen chockar oss en dag och låter även oss klara detta med tvåsamhet. Men det är svårt när man inte litar på någon. Jag har ju i alla fall fördelen att kunna ta emot, det är svårare för dig. Men ändå är det som om det inte är för mig....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: