- Dorotea sjukstuga är inte ankskit inte!


Om man som jag kommer inramlandes, helt utan förvarning,
utan nån som helst remiss eller ens koll på vilket prov man
egentligen ska ta, då är nog Doroteas sjukstuga stället man
ska chansa på!


Eftersom att det som vanligt inte ens gick att komma förbi den
evinnerliga telefonsvararen på Neuro, Umeå, och gissa om det är
lönt att lämna telefonnummer när det enda som händer är att
rösten, efter inknapprat nummer, talar om att:


-Just nu har vi inga tider, prova att återkomma senare...


Trevliga sköterskan var inte inne just nu, gick inte heller
att lämna meddelande så jag fick helt enkelt sätta mig i
väntrummet för att invänta bättre tur hos personalen.


Och OM det gick bra :-)


Så nu tänker jag återigen tala om att jag, jag gillar er
sjukstuga i Dorotea. Gjorde det när jag bodde här och
tänker fortsätta med det!


För intressant är väl att saker som INTE går att lösa ens
inom NUS egna väggar är möjliga att ordna en 25 mil bort,
inte alltid det är så mycket bättre att bo i stan inte!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: