- Dagens icketanke!


När man sitter vid fel dator, fel uppkoppling och feldoserad
ja herreje, då kan man inte vänta sig några storverk heller ;-)


Nöjd över att dotra landat hel och ren (?) i gamla
Sverige igen, irriterad över att Telias jädra mobil-
master ALDRIG vill fungera som de ska när jag väl
tar mig upp hit och tacksam över att det finns såna
sociala nätverk som det gör!


Nere i stoooora Stockholm finns nämligen en väldigt
speciell tjej, vägrar ta ordet kvinna i min mun då hon
till råga på allt är YNGRE än mig...hmmm
som verkar kunna dela med sig av omsorg och
omtanke i mängder som är svåra att förstå
men värmer så skönt i hjärteroten!


Tusen tack Madde, så korkat att vi inte pratade
något när vi väl träffades häromhösten, du är
ju en riktig pärla o såna vill man verkligen lära känna!

(icketanke.... en sprakig skalle gör
mig antigen högtravande i språket
eller bara helt enkelt korkad...)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: