- Bara jag får veta så förstår jag, puss!


 

Eftersom att man ju inte vill belasta, eller tjata (utom här hemma förstås!)

så sitter det alltid långt inne före jag kontaktar neurologen, oavsett vad nu

en del verkar tro.... Men idag var jag ju ändå uppe på sjukan så det var

ju ändå bara att titta förbi hos vår ypperliga epilepsisköterska Greta!

 

Så nu vet jag, jag ligger en aning (allt är relativt o den här tantan är ju

allt som oftast överkänsligt petigt känslig när det gäller just dessa piller)

högt på min Fenantoin. Alltså är jag INTE senil, jag är INTE skelögd för

alltid och jag kommer INTE att svaja runt stadens gator i tid och evinnerlighet!

 

Visst är det väl så ändå,

bara man får veta så går det lite lättare?


Nu förstår jag ju!



Så puss på världen och idag är ju en
ny dag med nytt hopp, åsså en liten
kram till prattantan bara för att du är....

bäst!
1 Sara:

skriven

Vilket härligt inlägg! Heja!



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: