- Äntligen börjar Mona tala!


Vill du ha ett mer genomgripande inlägg, mer faktaspäckat
och säkerligen bra mycket mer trovärdigt så ta dagens
runda till:

Ett hjärta RÖTT
-Moderaternas trovärdighet-lika med noll



Själv läser jag igenom
Mona Sahlins debattinlägg i DN:

Vi har omprövat politiken,
här är våra fyra nya mål:


"Vi socialdemokrater presenterar i dag nya vägledande mål om fler jobb,
mer utbildning, minskad barnfattigdom och minskat socialbidragsberoende"


Hur kan man inte attraheras av detta budskap, hur kan man inte lyssna
på meningar och budskap som talar så till människans förnuft?



Jag har en svamlig, vinglig dag idag så jag tänker inte ens
försöka formulera mig i en såhär viktig fråga utan låta de
stämmor som redan finns tala till er.

"Jag vill att Sverige ska bli ett möjligheternas land byggt på idén att vi står starkare tillsammans."
Mona Sahlin
1 Pia:

skriven

Ja, jag har undrat var hon hållit hus!!!! Så.. finally!!

2 Anna:

skriven

Hehe! Jag vet inte riktigt om din kommentar innebär att jag inspirerade dej eller om jag var ditt dåliga samvete... ;)

Kram och vårigt fågelkvitter på dej!! :)

3 A:

skriven

Hm ja, bara politikerna ville hålla allt det fina de sagt när de väl vunnit ett val...

Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: