- Vem vill köpa handsprit?




Såg i Aftonbladet att Naturligt tydligen skulle ha just den sortens spritfri
handsprit som jag är ute efter, fortfarande, och efter att jag har varit och
kollat in sidan verkar det ju stämma Desisoft fanns där minsann!

(sen är jag ju så inihelsickes snål att jag inte köper själv, 44:- i frakt kändes
lite väl dyrt och är det så att det är svinflunsan dottern ligger däckad i, ja då
är det ju liksom för sent egentligen...)

Men för er andra, titta in på Naturligt så kan ni kanske rädda er familj från
snuvan :-)

(varför jag kom på det här nu? jo men jag var ju in på apoteket idag, kollade
runt om det äntligen fanns nåt att inhandla och jag lovar och svär, apoteks-
biträdet, eller vad de nu heter, hon BACKADE när jag sa att jag tänkte försöka
undvika smitta även om den mest troligt redan fanns här hemma....

haha, hon backar, trodde ju att åtminstone de på Apoteket skulle vara hyfsat
rätt informerade men icke sa Nicke... iofs kan det ju finnas alla möjliga an-
ledningar men ja, ja, jag fick då nåt att fnissa åt på vägen hem från jobbet!)
1 Ellinor:

skriven

Vi vadar i handsprit på jobbet, funderar på att börja dela och sälja ut det på nätet. En femhundring per flarra, undra om det skulle funka? ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: