- Veckans Jungfru

Jungfrun
Vecka:38

Om du har något att sälja, kommer du att uppskatta möjligheten att
stå inför folk och tala om din produkt. Men om du inte har något att
sälja, kan du frestas att avstå från vissa sociala händelser.

Dyk upp ändå, trots din tveksamhet. Du kan fortfarande sälja dig
själv och skaffa dig fler supporters till det lag som är DU.

Ok, ok, gäller bara för er att se upp alltså, nånstans på nån butik i Umeå finns
alltså en hysteriskt säljande tanta, jobbet är för stunden den mest sociala
händelsen i mitt liv nämligen, och skulle jag råka hoppa på just ER, köp en
mjölk eller två för tusan, ni vill garanterat inte kånka med er mig HEM till
er kan jag lova! ;-)



Hittade också nåt annat kanske lite mer personligt,
återigen riktat till särbot uppe i Lappträsket

(Kärlekshoroskopet oss jungfruar emellan ;-) )

Lööööööv alltså:

När två Jungfruar träffas kommer de troligtvis att strukturera sina liv i försök att nå
en vacker relation.  Relation mellan dessa två praktiska och arbetssamma personer
skapar  ett mycket hängivet och avgudat par.

Trots att deras delade perfektionism och skeptisism kan leda till
konflikter, kommer de kunna lösa dispyter och gå vidare till trevligare
stunder.

Det bästa med relationen är deras strukturerade syn på livet, arbetet, fritiden och åtaganden.
De är otroligt kompatibla och det är uppenbart både till dem själva och sin omgivning.
Tillsammans är de oslagbara på att underhålla varandra och att arbeta för den perfekta
relationen.


Ha ha ha ha....
jag, kompatibel
med någon?

Nå ja, ni kan ju kolla själva hur läget ligger till:

Dagens horoskop

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: