- Varför man håller sig till gammbilar!

(bilden är lånad från aftonbladet)

 

Om DET HÄR är resultatet av att lämna in sin

Ferrari på bilbesiktningen då vill då jag ALDRIG åka

nåt annat än en gammal skruttig 740 ivf!!!

 

 

undrar lite smått när den killen som provkörde det

här muskelpaketet vågar sig på en till provtur...

 

 

1 Youth Novels by Sariiii:

skriven

då skulle du pröva min ponny. Världens lataste sak, men helt underbar. I somras satt vi två stycken på honom och han gjorde ingenting. Perfekt första häst. :)

vad har du för planer för dagen?

2 Youth Novels by Sariiii:

skriven

USA ska jag åka till hade jag tänkt. Men än så länge är inget bestämt, jag är inte helt färdig med alla papper och sånt! det är hur mycket som helst som ska fyllas i...



då har du en dotter som är runt min ålder eller hur? :)

3 Youth Novels by Sariiii:

skriven

nä, man är inte gammal från man är 100 :P haha :D

har du fler barn än din dotter? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: