- Varför har DU sex?



Ännu en amerikansk högkvalitativ undersökning har genomförts på temat
kvinnor och sex, som rubrik väljer Aftonbladet att ha det här ganska
tragiska uttalandet:

"- Kåt. nej! Jag hade bara ont i huvudet!"

Man måste nog ha i beakttande att det faktiskt är en amerikansk bok med
amerikanska kvinnor som undersökningsobjekt, inte har vi svenska kvinnor
kommit till den nivån att vi säljer oss själva för enkla hushållstjänster och
liknande?

Ett sista citat, väldigt talande, eller väldigt skrämmande, ni väljer själva:

"Forskning visar att de flesta männen tycker att nästan alla kvinnor har någon
slags sexuell dragningskraft. Men majoriteten av kvinnorna tycker att de flesta
männen inte är ett dugg sexuellt attraktiva."

Suck...
1 Anna:

skriven

Höhö!

Eftersom jag har erfarenhet av både amerikanska, brasilianska och svenska män och inte ser någon större skillnad mellan dom olika nationaliteterna, så har jag svårt att tro att amerikanska kvinnor är olika oss svenskor...

Nu förstår jag mej inte på resonemanget att man skulle göra det för husefriden eller för att få sin vilja igenom, för jag gör det bara om jag VILL (fniss) men jag grundar min uppfattning på kommentarer jag hört en del av mina väninnor yttra...

Med andra ord, kvinnors anledning att ha sex skiljer sej i mina ögon, i största allmänhet, inte nämnvärt från män och det har inte heller något att göra med nationalitet, utan jag tror att det har att göra med vilken sort personlighet man är...

Men det är ju mitt amatörutlåtande... :)

Bamsekram och ha en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: