- Trodde jag var the king of mum´s

Nä, nu ska jag vara allvarlig, kommer just hem från några timmar med lillrompa
som är parkerad hos sin älsk. Feber o elände härjar och saker som uppkoppling,
nätet javisst!, dubbelsäng och stoooooooor tv drar mer nuförtiden trots sjukdom,
än vår lägenhet där tv-apparaterna mer påminner om en 80-tals datamonitor i
storlek och enda uppkopplingen, hittills, är via morsans burk,
men kommer inte berget till Mohammed så får helt enkelt Mohammed åka till berget,
svårare än så är det ju inte! :-)

Vi lyxade till det med nåt halvfabrikat, jag öste i mer modesta mängder, men ändå,
druvor, persika, pepsi, glass och gotta över den stackars sjuklingen och fick som
belöning titta på den hittills största Dr Phil nånsin!

Hur bra som helst :-) och lagom tid att smita hemåt var efter några timmar, stora
tjejen är inte längre lillrompan, så är livet och vi har nog anpassat oss ganska bra till
det faktumet också.

Tänkte dock att jag skulle få till något bra att skriva, letade en kul gif på nätet och
hamnade på något jag däremot INTE tycker är så roligt, och nu talar vi amning...

Jo, jag ammade min dotter, blev inte så länge eftersom att jag magrade av så fort att
det var sorgligt, jag ville ju så gärna få behålla några av de där 20 kg´na jag lyckats
lägga till mina enorma 50 kg sisådär som var min startvikt, men efter ett par ynka
månader insåg jag att så var inte fallet...

Alltså blev amningen riktigt kortvarig men det gick ju bra ändå,
dottern lever och mår än idag så nog funkade Semper på den tiden också ;-)

Men det här, det här är nog liiiiite för länge, eller vad tycker ni?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: