- The Smile Experiment

Vet inte vad jag ska skylla på
eller använda som förklaring
men jag och dottern sitter och
överöser varandra med sååå
starka filmer från Youtube...


Här hittade jag ett väldigt skönt alternativ, ett bra sätt att
tala om att vi ska ta hand om varandra, inte ge upp och
framför allt le mot varandra!


Känner ni som jag efter att ha tittat på den så lägg
in den på er egen blogg, eller varför inte maila runt
den bland era vänner?


Det finns fortfarande hopp för världen
och tillsammans kan vi förändra allt,
vi får inte ge upp!

1 Jag:

skriven

Ja men ...Va?? Tror du de??? Ha ha ha...Jag vet!!! Jag veeet!!! De är de som gör mig sååå arg... Men vet du när han säger att han älskar mig o att han inte kan låta bli att prata med mig... Då skjuter hoppet upp i höjden igen...Kanske ändå han kommer att ge mig de där extra som jag vill ha...Kanske ändå!!!???

Men du har så rätt ...Du är en klok gumma ibland du!!!

2 Anonym:

skriven

Jag lever efter samma regel tror jag...Hmmm...För sa jag alltid "Varför lär jag mig aldrig?" Nu börjar jag tro att jag inte vill lära mig....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: