- Spelkväll m dotra!!



Måste väl erkänna att jag blev aningens sänkt av allt skäll häromdagen
men nu har jag laddat om, jag skiter i er och ni kan väl snälla (?) ge
er snart och skita i mig, svårare än så kan det väl ändå inte vara?


Återigen, vill ni få lite vettig distans till livet, varför inte läsa
Fem år av mitt liv - En berättelse från Guantanamo och sen
får ni landa lite i vår jävligt bekväma tillvaro med en gnutta
mer ödmjukhet kanske?

Själv drar jag hem till svärsonen för en spelkväll, nu är han ju inte hemma
men dotra sitter där och ruttnar, så vi kör oss en kväll grannarna sent kommer
att glömma haha!

Ha en trevlig lördag ni andra så synes vi glada och utvilade i morgon kanske?
(om inte jag springer om här i natt dvs.......)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: