- Spänningen stiger... sköldpaddans öde..



Hm.... den här historien blir bara mer och mer....patetisk?
Fokus har numer flyttats till sköldpaddan, se bara ovan,

" Han är misstänkt för djuplågeri och misshandel...."

Kommentarerna fortsätter att vara klockrena som vanligt:

"- Vad hade sköldpaddan gjort för ont för att bli dödad ?
hoppas du får vad du förtjänar"

Vill ni läsa mer så klicka på bilden, som vanligt, där har ni en
länk till vk

Själv tar jag mig friheten att gissa en aning, precis som några
redan hade gjort i kommentarsfältet, kan det vara så att den
där sköldpaddan var ett kärt husdjur för tjejen som blev miss-
handlad kanhända? Ett medel för att ytterligare såra och kränka
henne alltså?

Men det är ju bara mina tankar...
1 Blondinmamman:

skriven

Ja det skulle vara väldigt intressant att veta vad som verkligen hänt..

Eller inte!

Norran version har du här:)



http://norran.se/nyheter/norrochvasterbotten/article332867.ece



(Tack för din kommentar på min trädgårdsblogg!:)

2 TereseErica:

skriven

Vilken bloggerska tycker du har bäst stil? Blondinbella, Kenza eller Foki?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: