- Runke runk sa förarn!


Dumb Truck Driver

(bara lånad bild som passade sååååå bra!)


I dagens VK fanns det här att läsa:


"Den holländske lastbilschauffören misstänks ha kört drogad när
han körde in i mitträcket på riksväg 40 utanför Borås.
Nu avslöjas att han onanerade då olyckan inträffade.

Och det var en syssla han fortsatte med under ett förhör med polisen,
skriver Borås Tidning på nätet"


Ja ni, ska man skratta eller gråta, jag vet då rakt inte,
vet ivf en sak, nästa gång jag liftar ska jag ha koll på
att det INTE är en holländsk lastbil jag kliver in i ;-)

1 Thalina:

skriven

Jag blir inte förvånad av någonting längre.Det finns många karlar som är svin för inte skulle en kvinna bära sig åt så.Ha det gott kram Thalina

2 Thalina:

skriven

3 Anna:

skriven

Låg nästan dubbelvikt när jag läste det här...

Men vad säger man... Riksväg 40 är ju känd för att vara en av dom farligaste vägarna i landet, och nu vet vi ju varför... Hehe! Därför väljer jag E6/E20 och en liten, men tryggare omväg på mina resor norrut till gamla byhålan... Höhö!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: