- Elfte september



Ni kommer väl ihåg?
11/9 2001, det har gått 8 år....





Tänder ett ljus för alla oskyldiga människor
som världen runt har dött i terroristdåd!
1 huvudbrydd:

skriven

Det kommer att tändas ett ljus även hemma hos mig!!



Minns det som om det hände igår,kom även ihåg att psykologerna va oroade över alla barnen som tittade på de återkommande nyhets sändningarna,hur det skulle påverka dem ?

Jag tror tyvärr att det är så att det har blivit en del av vardagen,man slår på tv:n och nästan alltid hör man om ett nytt terror attentat :/ det är OROANDE !!

Ha en trevlig helg !

2 Jag:

skriven

Ja du 11 september... Terrordåd 2001, min mamma dog 2002 o Anna Lind 2003.... En dag att stryka från almanackan!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: