- Natti på er, projekt söva litentanta startat NU!

Animated Gifs | http://www.graphicsgrotto.com


Animated Gifs


Lägger av vanliga telefonluren, givetvis är mobilen igång, och på full
ljudstyrka men jag måste sova ikapp mig känner jag... Räknar med
att bli trött vid en tio-snåret men skulle jag somna tidigare...bara en
bonus :-)

Lite gullig unge va? Lägger ut koden i en kommentar om ni vill skicka
runt det, eller bara hämta den själv o så satsar vi på en pigg och glad
tisdag istället!

Natti.....


1 Lina - 3 barnsmamma&gammalfjortis:

skriven

Jo du jag hade ingen aning om att vissa av de bilderna fanns på mig! Ska ömma kameran när vi är i Turkiet. Har du facebook förresten?

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: