- Men sååå jävla bra då



Först gäller det att pilla badkule-bomben ur första plasten,
sen ska man INTE, som jag gjorde en gång, lägga den ur-
tjusiga ros-försedda kulan i vattnet... för där är nämligen
ännu ett lager plast... därav rosorna...hmmm
Kan säga att den kulan liksom aldrig löste upp sig.....

Och nu, nu toppade jag nästan det misstaget.... man ska
INTE stå ovanför muggen o pilla bort det första, och även
då det andra plasthöljet.. för tydligen är min reflex sån att
står jag med händerna ovanför toastolen, då kastar jag
ALLT ner i dasset...

Så just nu har jag en brusande toalett och ett ganska platt
bad som väntar, om jag inte hittar en till kula nånstans dvs...



Förresten, ni har väl inte missat att Idol börjar ikväll va?

(klicka på bilden så kommer ni till deras hemsida!)

 



1 gladulle:

skriven

Ja då var det dags för idol igen, få se om man hittar någon favorit i år oxå.

2 Thalina:

skriven

Hoppas att det gick bra med badet.Ha en fin kväll kram Thalina

3 Thalina:

skriven

4 Anna:

skriven

asg Det är DÄRFÖR som jag köper badskum på flaska!!

Ja, nu var Idol-sörjan igång igen... STÖÖÖÖN!! fniss

Tackar för komplimangen och när det gäller håret, så är det inte svårare än extensions och

VO5+Jane Hellen Mood's svarta hårfärg

(#26 tror jag det är...)

Sedan plattar man med plattången och sprayar lite med sprayen och VOILÁ!!

Natti natti och sov sött!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: