- Men inte kan jag väl bli sjuk nu....?

Inkubationstiden för den där grisflunsan, den EV. grisflunsan eftersom att vi ju inte fått nåt provsvar ännu, kan väl ändå inte vara en 2 veckor?!

Smittskyddsinstitutet skriver såhär:
"Inkubationstiden för den nya influensan är normalt cirka 3 dagar, men kan variera från 1 till 7 dagar."
läs mer här

Men jag mår ju apa nu.......

1 Anna:

skriven

Åh, huh då...

Hoppas du slipper både grisen och den förkylningen jag hade...

Stor kram och ta hand om dej och vi ska inte tala om trollen och därför så säger jag INTE krya på dej, ännu... (Hörde ni det trollen...?? Jag sa INTE att hon skulle krya på sej... Hehe!!)

2 Anonym:

skriven

Usch då.. Krya på dig!

3 cilla:

skriven

kry på dig, håller tummarna så att det inte är något allvarligt. ha en härlig onsdag. kramisar

4 Rebecca:

skriven

usch då, hoppas du mår bättre sen

5 Anna:

skriven

Höhö!

Ja, en gammal drake som du borde VERKLIGEN veta sin plats... asg

Kände att JAG, som är rena ungdomen i jämförelse med dej, var tvungen att kasta mej in i striden... garvar ännu mer

...och liiiite roligt tycker jag allt att det är... Tihi!!

Kram och ha en jättebra dag och FORTSÄTT formulera dej på ditt sätt... Be ungdomarna antingen googla eller återkomma när dom blir äldre om dom inte fattar vad du menar...

6 Anna:

skriven

Förresten... Jag antar att du sett hennes inlägg där hon länkat tillbaka till ditt...??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: