- Men för ända in i helvete Juslin!!

Nu har jag masat mig hela vägen upp till byn, laddar batterier så jag
kan ta mig ut och kanske, kanske fånga lite härliga höstbilder, tar en
svängom vk och självklart hittar jag av det HÄR?!?!?!?!?!

ALLA som känner mig vet hur ini helvetes mycket jag fotar häromkring,
mitt allra vanligaste motiv är ju just Långseleån och är jag riktigt jädra
duktig så tar vi oss svängen runt Borgafjäll, Bliekevare-trakterna, var
sugen på att närma mig vindjävlasnurrorna och Blaikfjället är ju närmast
vår egen bakgård!!!!!!

Så förutom att det regnar här i Högland idag, givetvis för det hör liksom
till när jag kommer hit, så har en jädra VK-reporter redan varit "vår"
sväng o "nött" på MINA ställen.....

Inspirationen flög all världens väg kan jag lova....... Inte ens i ingenstans
får man vara ifred :-(

(ironi? jo, men sur som ättika är jag också, bara så att du vet Tom Juslin!!)
1 Youth Novels by Sara:

skriven

Jag har sätt Calle ett par gånger live, och är verkar aldrig vara nervös då. Visst, nu står en framtid i Idol på spel men ändå :P

allt bra med dig idag?

2 Myh:

skriven

HAHAHA, någon bild har jag ju sett förut... DIN BILD. Han har ju varit precis när du varit :D haahahahahahh!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: