- Man kan ju börja undra om ....

allt står riktigt rätt till i skallen på särbot ibland?



Det är inte bara jag o dottern som surfar runt, särbot, den beryktade Klatasmen
har ju dock helt andra intressen än vi kvinnliga familjemedlemmar.

Höjden av lycka är en stund på Blocket, man kan klicka jättemycket när man är
där och många roliga och apselut livsnödvändiga pryttlar finns det ...


Man kan spela onlinespel också, inte såna hemska med grafik och annat jobbigt
utan nu talar vi basic, Travian, där kan gubben också fastna i timmar...
Nå ja, måste väl erkänna att det var jag själv som drog dit honom men eftersom
att jag ledsnade ganska omgående så blev det hanses spelsida.


Det som verkligen fick mig att fascineras över hans surfvanor var dock den här sidan,
Maskinisten.. Hur kul kan den vara egentligen?

Det finns forum och sidor för precis allt mellan himmel och jord på internet och så hittar
han av ett sådant, voi voi, livet på landet formar verkligen människorna, men rent logiskt
är det inte sååå konstigt för hemma på byn där har han nog största samlingen, än så länge
av just maskiner...

(har gömt länkar i bilderna som vanligt)



ok, nu kom han med ett tips till, Klatasmen är ju nämligen också
intresserad av, och harvar på lite grann, med just att smida, men
den här sidan är inte alls lika töntig (ivf inte i mina ögon) men jag låter
väl han få som han vill då, en litentanta kan vara liiite snäll ibland med!
Anvilfire

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: