- Lite Pablo på kvällskröken?

Jag ska ta det lilla lugna ikväll, INTE upprepa bedriften att
återigen försova mig (jag är av en annan sort helt klart,
9 på morgonen är vääääääldigt tidigt efter 8 år hemma
med en dygnsrytm så ur synk att jag nog hellre skulle be-
finna mig på nån planet i ett annat solsystem eller så..
med mycket, mycket längre dygn eller något...)

Vi har smaskat kotlett till middag, xtrapris på jobbet för
er medlemmar ;-) och sen har det inhandlats saker, men
sååå kan man ju inte hålla på, oroa er inte, vi taler retur-
leveranser tämligen omgående och nu ska jag tillbringa
lite tid med härlige Pablo Cepeda och varva ner med
Gösta Gigolo i Sims :-)


(kolla in hans händer också, nog syns det att det skulle
ha funnits ett par congas där egentligen? hehe!)

 

Vill ni lyssna mer på Pablo har han ju också

sin Myspace-sida laddad med en massa gotta!

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: