- Ingen fullmåne att yla åt


(o som vanligt har personen på bilden inget som helst att göra med dagens
inlägg hehe, inte jag själv utan en läsare på nätet... nä, så var det inte, bara
lite morgon-Google)


Har haft några intensiva nätter, röriga, heta (?) och verklighetstrogna drömmar
som fått mig att börja ifrågasätta mitt ev. intellekt haha! Nu har jag äntligen vaknat
ur nattens äventyr och mest troligt är väl att jag vid det här laget påminner mest om
en saltsten eller nåt annat smaskigt, lämpligt att hänga ute vintertid för att locka till
sig lite djur...

En rök, lite morgonpills och nån sorts bh behövs, eller vad ska man kalla det, ph?
Är ju mest i behov av något som håller upp det där som hänger i stora sjok under
ögonen varenda morgon, tröööööööööööött men vaken...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: