- I natt jag drömde ....



Telefonen ringde mitt i nedräknandet på min deadline, här fanns nämligen
en artikel som måste skrivas och stressen var på topp minst sagt! Inte så
bra när man varken kunde komma ihåg vad ämnet var eller varför men
något var missat och det skulle ha varit inlämnat i går...


(kanske är dotterns läxor som spökar kommer jag ju på NU... och var det
något med hennes jädra Företagsekonomi så har jag ju förklaringen på att
jag inte fattade ett dyft... ok!)


Solen sken in så fint här genom fönstren och jag hann tänka FOTO innan jag
klev ut på balkongen och kunde konstatera att nä, på framsidan sken då ingen
sol så det blir nog mer en dag i nyttans-tecken.

Bada blir första saken, ett varmt bad tillsammans med fortsatt läsning av
Fem år av mitt liv, känner riktigt hur mitt agg mot hela amerikanska militären
växer för varje kapitel jag läser....  Hur i helvete det kunde gå så fel är helt
otroligt, hoppas, hoppas att Barack lyckas vända hela skiten!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: