- Horrorshow!!!

vill du också se din unge med bluppar på huvve o allt?

bara att klicka på bilden så kommer du direkt till Titttut..

Det är tur att jag fick barn när jag fick, jag var lagom ung, 23 år,
lagom naiv för att inte inse hur in i helvetes ont det skulle göra o
sen var det inte lika dyrt på den tiden, vi pratar -92 alltså...

Ingen hade uppfunnit alla vanvettiga uppfinningar som en stackars
förälder bara MÅSTE ha idag.... Ungarna hade sina två färger på
kläderna, ingen hade väl ens kommit på tanken att köra nån dagens
bebis outfit, designade hoods till sina svinadyra barnvagnar tex?

Jag menar, bara det här får mig att tänka Bonzai, ska man verkligen
bada sin bäbis i ett sånt här rör?!


Som att vara i mammas mage, 
men med bättre utsikt.....?!


"Det finns två sätt att bada din baby med Tummy Tub.
Det första sättet är att fylla upp Tummy Tub med
vatten efter hur mycket ditt barn väger och låta babyn flyta."

fast å andra sidan

"Ha alltid en hand på babyn"

alltså den som guppar i röret....?! tänker mig en kork själv,
huvve upp, om man har tur alltså .... sånt här fanns definitivt
inte och skulle jag kommit med en sån mojäng tror jag barn-
morskan skulle reagerat ganska starkt... (o ska man bara hålla
handen eller ska man trycka också? jag fattar ingenting.....)
o ja, bilden är länkad....



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: