- Hemma hos jag !


I fönstret hänger en lykta, vet att bilden är lite disig sådär
men det beror bara på att lika lite jag vill visa mitt ansikte
i all sin "icke-prakt", lika lite vill jag visa mitt hem i damm
o elände...enklare såhär än att städa enligt min mening..



Här fick särbot en ganska häftig idé, som matchning till
min EA-inspirerade 20 kronors sönderklippta vaxduken
jag fyndade på jobbet så köpte han en helmysko sån
där Chrysantemum, eller vad de nu heter...




och sen avslutar jag med dagens låneböcker,

Agneta von Koskull - Mandala
Murat Kurnaz - Fem år av mitt liv
Caroline Kraus - Borderline

Är inne i en period då jag bara läser självbiografiskt
eller deckare, tur att Umeå Stadsbibliotek har en hel del
böcker för när jag kommer igång så går
det några böcker i månaden!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: