- Gääääsp...

Jag är en tråkig prick, tänker alltid på alla andra som hittar en massa roliga saker
de vill ha både på nätet och IRL, i såna där affärer ni vet.. Jag hittar aldrig något,
äsch, en sanning med modifikation blev det, för igår hittade jag mig en vaxduk
minsann!

En hemsk en med grönt mönster, grönt och nåt limegrönt cirkel-tjafsigt på! Den är
inte bara för liten för bordet, tänkte jag kunde ha den lite på sniskan liksom, utan
också superbillig!! Hela 20 spänn tänker jag lägga ut på lite inredningsdetaljer den
här månaden, bäva månde plånkan!

Men, än så länge ligger den liksom till sig i kylen, ska köpa loss den när särbot
dimper ner till helgen, bilar är bra fast barn är mjuka.... (nyvaken? kanske lite...)

Men jag hittade något som jag apselut INTE vill ha idag, mest för att jag ju har mina
problem med att läsa, är en skumläsare utav Guds nåde, fort ska det gå och vips har
jag min version av vad som nu står där, som tex följande:


Adorable Jews ?!?

Det här hittar man på Bubbleroom
Ännu ett ställe på nätet jag inte handlar på,
adios förresten,
sjukan kallar!

Ha en bra dag!

1 JAG:

skriven

Ja du...Svininfluensan??? Bra fråga ... Symtom... Feber värk i kroppen, hosta ont i halsen... Var in på vc...O de sa att de mest troligt är den!!! De gör ju inget, så egentligen så var de ju ingen vits... De regestrerar bara var patienten var när symtomen först bröt ut! Osv... Vatten o panodil står på menyn här... Nu är dottern hemma också...samma symtom=S.... Ahhhh ...Handtvätt o munskydd!!!Ha ha ha...



De säger ju att man ska vara uppmärksam på om man får tyngre med andningen...Då ska man åka in...Annars är de bara att behandla den som en vanlig förkylning...

2 Jag:

skriven

Jo valet är mitt... O jag har inte träffat honom på snart 2 veckor!!! Vi har talat med varandra nu...O han har de jobbigt... Så även jag...Men denna gång så ger jag mig inte...HAn får ge mig allt eller inget...O nu ser de ut som att trots att poletten trillat ned så har han valt att inte ge mig de jag vill ha... Så är de...

Jag klarar mig... Men hjärtesorg är tungt...Mkt tungt...Men man dör ju inte av de... Bara lite inuti ...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: