- Förresten, tack så jättemycket fröken Gynning!

Jag vann ju en tävling hemma hos Carolina
en stycket Go Girl - parfym och ÄNTLIGEN
har den kommit!!



Den kommer i en liten låda liksom,
och inte vilken låda som helst måste
jag bara få säga, en urtjusig ROSA
trälåda minsann!




Och kolla in INSIDAN!!!!!!
En riktig parfymask med rosa, blankeblank-tyg
FODRAD!

Hur tjusig som helst och vet ni vad?
Den luktar supergott, när tom en 41-åring och
en 17-åring tycker att den luktar gott,
då måste det vara ett säkert kort, eller hur?

Så återigen Frk Gynning,
tack!!
Den här bitterfittan kommer att lukta
mumma på jobbet imorgon!!



Måste ju lägga in hennes länk igen,
är ju inte där varje dag direkt då
vår vardag inte har någon likhet
what so ever, men självklart ska
jag härmed promota järnet!


(klicka bilden så kommer ni dit!)

 


1 Jag:

skriven

Ja jag vet!! Jag vet! Jag vet... O jag inser att de måste få ett slut...Men de är så jäkla svårt...



För jag vet att de är jag som måste ta steget mot att inte ha kontakt...För han gör de ju inte!! Så då ligger de ju på mig... O just nu mår jag riktigt skiit...



2 Tina:

skriven

Hej min vän!! Åh, har du vunnit parfymen, grattis, grattis. Det är de där små sakerna, som sätter guldkant på tillvaron och som man kan njuta av länge!!!!

Anna Anka. Jag SKÄMS, lindrigt sagt..Hon är ONDSKAN. Personifierad. Utan överdrift.

Härligt att du jobbar!!!!!

Jag har haft en hel del att göra faktiskt, riktigt roligt!! Men jag har ju den förb-ade gallstenen, vilket gör mig matt..men AKUT op blir 3 november, SEDAN ska jag vara i högform igen!

Ha det härligt!!!!!! Stor kram!! Tina

3 Särbot Von Luktsinne:

skriven

Även en 37-åring kan skönja väldoften


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: