- En EP-ig dag tänker jag så bra..

Har ännu en ANTI-bloggare som jag måste få hänga ut, även denna
gång tackar jag Bloggkommentatorerna för att de får mina tankar på
helt annat håll än sprättiga armar och exploderande huvud...


Allas vår Towa Lindberg, hon som lyckades visa att ALLA sätt är möjliga
sätt att nå fame and fortune, hope not!........

Hennes halvt om halvt sexorienterade blogg driver mig och mina moders-
värderingar till vansinne och NÄ, jag har inget där att göra, jag vet... men
ändå, eftersom att kommentatorerna varit där och tittat så hamnade jag
ju där ännu en gång...

Hon har visst frågat sina läsare om vad de tycker om analsex...
visst, en livsviktig fråga som bara måste ut i hetluften, särskilt
när jag misstänker att hon också har sitt hov av yngre tonårs-
tjejer bland sina läsare..... suck

Analsex är:
ÄCKLIGT säger 57 % av läsarna
Härligt, resterande del som varit inne och svarat
på denna otroligt viktiga fråga....., dvs 43%...!

Hennes slutsats, som ju som vanligt inte går av för hackor är
som följer:

"Det här var ganska intressant, de flesta av er tycker att det är äckligt med analsex.
Kanske just för att det innehåller ordet anal. Blä. Måste man tänka så mycket?"

Ok, ok, alla får göra precis som de vill, självklart, men hur faen tänker hon???

Blir det mindre äckligt om jag säger rövknull, dajma, packa bajs, ta den i tvåan?!

Vill du in och upptäcka mer av denna Östersunds-bruttans oändliga visdomar så
shoot, bilden är länkad återigen, jag vill inte men måste... Ni kommer säkert att
hitta mer "sanningar" man kan fundera en bit över....

(hör får ni lite sanningar á la Flashback om denna donnan...)

edit: (eftersom att det verkar behövas?)

Jag står för att jag inte tycker det är den form av sex man behöver promota mest,
huruvida jag har gjort det eller inte är väl egentligen ganska irrelevant, men å andra
sidan, man blir inte bara gammal o gaggig med åren, man blir också erfaren, ok?

Att lägga in en länk till Flashback... det måste ju vara ypperligt "kränkande" när man
tjänat pengar på att visa upp sin sk "ärlighet" i tv, inte kan väl det vara så jävla grovt,
eller är jag bara den enda som varit ute o cyklat vad gäller rätt o fel, bara en liten undran?

oki, jag orkar inte tjafsa mer om det här,
dagens citat:

"Jag har blivit så otroligt kärleksfull och det är självklart för att jag har skaffat hund. När jag jobbade på ett ålderdomshem så tänkte jag mig gamlingarna som djur och då jobbade jag mycket bättre."

räcker för mig, fortsätt ni att avguda och prisa henne ,
världen är fri, lev ert liv och bråka på om det ger er något,
jag har nog annat att göra o nu lägger jag liksom locket på
den här diskussionen (o NÄ, jag är inte homofob heller :-) )
1 Anonym:

skriven

WORD!! Hon är så jävla självgod, den där typen.

2 Sara:

skriven

WORD!! Hon är så jävla självgod, den där typen.

3 Carro:

skriven

Käften, Towa är bäst!

4 sofia:

skriven

haha det är otroligt att du kan sitta och klaga på hennes blogg och antyda brist på visdomar när du sitter och klagar på andras bloggar, är inte det lite motsägelsefullt?

5 Johan:

skriven

haha vilken mupp du är, sitter och hittar fel hos andra... get a life

6 F R I D A B R E M S >> whip it!:

skriven

Hahah klockrent!

7 Edona:

skriven

haha, det verkar som att du inte fick så mycket medlidande tyvärr. Towa är asball!

8 tobys.se:

skriven

Du skriver nedvärderande om en människa du förmodligen aldrig träffat.



Såna dom du borde veta hut! Att man som 23-åring känner ett behov av att lära en 41-åring hur man skall bete sig mot andra är patetiskt.



Men behandla andra som du själv vill bli behandlad.

9 Angelica:

skriven

Sexsnack är INTE tabu.

10 en av towas läsare:

skriven

Jag brukar läsa Towas blogg, tycker kanske inte att det är världens bästa.. Kul är det dock att du skriver ner hennes när din är betydligt sämre.. Du kanske behöver ett skjut i röven, dajman, ta den i tvåan?! Slappna av lite sur tant..

11 Lina:

skriven

Skulle analsex vara äckligt?? Varför? Dom som säger så har förmodigen aldrig testat eller så gör dom fel.

12 Sara:

skriven

Haha, tror du att det bara är sanningar på flashback??? Ojoj, vad vilsen du måste vara på internet då.

Hon sitter iaf inte och skriver skit om andra i sin blogg...

13 Malin:

skriven

Jösses, att folk verkligen orkar lägga ner tid på att klaga på varandra. Min åsikt, är precis samma som Towas i ett visst klipp på nätet, ni är väl avundsjuka eller något.. Slappna av för fan.. Lägg inte ner tid på att hitta fel hos andra och klaga, ni har garanterat inte ens träffat Towa, är ni ens från jämtland? Jag menar bara det, döm inte ut en människa innan ni har träffat och lärt känna denne. Det är så mycket onödigt slöseri med tid. Och att blogga och snacka skit om andra, give Me a break.. Hur gamla är ni egentligen? Skitsnack finns det tillräckligt överskott om i världen i alla fall. Kolla bara på jobbet, där snackas det nog en hel del skit, vem vet.. Någon kanske snackar skit om dig?

14 Anna:

skriven

Hmm... Som jag ser det så var det väl inte lilla Towa som du skrev ner, utan hennes åsikter... Antingen hon vädrar sin öppet eller inte...

Och hela grejen med kommentarer på en blogg är väl att man ska kunna säga sitt och därmed tycker inte alla lika... Det är väl det som är utvecklande för ALLA människor, både besserwissers på 23, som tycker dom vet bättre och gamla tanter som oss (hehe)... Att läsa andras åsikter... Därmed inte sagt att vi MÅSTE TYCKA samma sak...

Jag personligen bara undrar vad det är med folk (och då har jag inte angett någon ålder) och varför dom tydligen har så tråkigt att dom måste undersöka nya hål... Men jag gissar att det är ungefär som när Columbus ville upptäcka Indien och istället hamnade i Amerika... asg

15 EM:

skriven

Dethär tycker jag är ganska så fantastiskt. Att "ni" klickar er runt för att hitta fel på andra bloggare så att ni kan trycka ner deras liv och hylla era egna? När jag läser Towas blogg så får jag intrycket av en helskön tjej som inte är rädd för något! Varför tysta ner sexsnacket? Sexet är bland det viktigaste vi har i vårt liv så då är det väl bara bra att man diskuterar det? Nä, släpp loss lite, kanske va lite mer som Towa(?) Så kanske du slutar med att trycka ner helsköna människor..

16 Erika:

skriven

Jag tycker att det är väldigt "nedrigt" att prata skit om andra i sin blogg. Kan hända att Towa inte är den vassaste kniven i lådan ang vad hon skriver ibland. Men det är hennes blogg, hennes liv så låt henne leva det på vilket sätt hon vill utan skriva ett helt inlägg som handlar om henne och vad du tycker och inte tycker om henne för det är bara rakt igenom elakt.

17 Sandra:

skriven

Ni är så dåliga..vad är det som är så kul med att trycka ner andra människor? har ni inget bättre för er? Jag Älskar towas blogg, den är underbar=) Och flachbaacken kunde väl varit bättre?

Allt som stod där är ju sånt som Towa själv redan besannat genom sanningens ögonblick..Jag tycker perosnligen det är mer moget att skriva om analsex än att skriva om olika bloggare...

18 simone:

skriven

Vilken mysig blogg! :) Ha en bra kväll.

19 BREEZY:

skriven

JAG LOTTAR UT EN PROFENSSIONELL TANDBLEKNING!

kolla inlägget i min blogg :)

20 Anonym:

skriven

gillar din design :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: