- Chokladkampen


Den överlägsne vinnaren i kvällens
chokladkamp är förstås
Cote d´or, Noir de Noir

Som plåster på såren för den hemska,
hemska
upplevelsen att tvingas gå genom
kassan med hela 6 st Marabou Sommar igår
fick jag mig en tidigare nämnd övernaturlig
smakupplevelse i kväll!!

Jag minns inte hur länge sedan det var
jag åt nån Marabou Mjölkchoklad numer,
ok, ok, namnet i sig borde ju ha talat om för
mig att Mjölkchoklad inte längre är ett alternativ
men ändå, chokladtarmen sög liiiiiiiite extra igår....

Tjuvsmakade en gnutta av den väldigt äckliga, söta
och mysko-smakande Sommar
i går kväll, nä fy faen
när man gått över till den riktiga chokladen är det enda
jag kan säga.....

De måste ha höjt sockerhalten i sina chokladbitar med
en sisådär 200-300 % eller nåt för det, det var allt annat
än smaskigt...




Är ni här i stan, Umeå alltså, ta en tripp upp till Godishuset,
än finns det några Cote D´or kvar, lite ljusare papper på
dock än vad bilden visar och njuuuuuut!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: