- Bra kommentarer är bra ;-)

Självklart vet jag om att flashback inte är det mest sanningsenliga
forumet här på jorden, men när saker o ting händer i världen, läs
Sverige, så är det jädra kul att hänga där och se hur tankarna åker
runt bland läsarna, men som sagt var, smaken är ju som baken!

Är ni nyfiken på babblet kring rånet så klicka bara på deras logo
så är ni där, avgör själva vad ni vill tro på, svälja eller fnissa åt :-)



"Obevakade polishelikoptrar.
Glastak på värdedepåer.
Icke-fungerande livesänding från statstelevisionen.

Vad är det med Sverige idag?
"



Var exakt MIN tanke när jag satte mig här vid datorn och skulle
kolla in livesändningarna via svt.....  haha!
1 cilla:

skriven

samhället är skrattretande i mellan åt, hoppas att du får en härlig dag. kramisar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: